maandag 13 juni 2011

Sign of life.

12 Maart was de laatste blog, sommigen dachten dat ik gestopt was met fotograferen maar niet is minder waar. Vorige maand ben ik teruggekomen van een epische reis, the Atlantic Odyssey. Een zeereis van zes weken, we vertrokken van het meest zuidelijke punt van Zuid Amerika, de haven van Ushuaia en zette koers naar Antarctica. Daar kwamen we in een Antarctische storm en was het helaas niet mogelijk om aan land te gaan. Drie dagen voeren we tussen de ijsschotsen en konden we een maal kort het continent zien liggen. Daarna zette de reis zich voort naar South Georgia, Gough, Tristan da Cunha, Sint Helena, Ascension en eindigden onze reis bij de Kaapverden. Over deze reis zal ik nog een verslag schrijven voor diegenen die niet de blog op de website van www.dutchbirding.nl hebben gevolgd. In het portfolio op de website staat een galerij met een ruime selectie van foto´s van de reis.

Het uitzoeken, verwerken, exporteren en selecteren van de foto´s heeft veel tijd opgeslokt, bijna even lang als de reis zelf heeft geduurd. In de tussentijd heb ik ook m´n website een update gegeven en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Er liggen nog wat foto´s van de afgelopen tijd die nog de nodige aandacht vragen. Deze hoop ik spoedig met jullie te delen maar donderdag vliegen we al weer naar Kreta, Griekenland en volgende maand staat er een reis naar Finland gepland om daar Bruine Beren te fotograferen. Maar mij hoor je niet klagen ;)

Hierbij één van de foto's van de reis (twee Cape Petrels met een Snow Petrel voor een ijsberg), meer foto's staan op de website onder http://mvdphoto.com/Portfolio.htm

Geen opmerkingen: