donderdag 8 november 2012

The Azores

Van Gerbrand Michielsen www.gerbybirding.com ontving ik een uitnodiging om een workshop en lezing op Terceira, Azoren te geven over vogelfotografie. Een uitnodiging waar ik niet lang over na hoefde te denken. Even de praktische zaken regelen en ik was op weg. Van 31 oktober t-m 4 november was het tweede Azoren Bird Festival waar de lezing en workshop een onderdeel van waren. Deze namen twee dagen in beslag en de overige dagen was ik vrij om zelf op pad te gaan. Het was een leuke kennismaking en smaakt naar meer. De mensen waren zeer enthousiast en ik ga zeker weer terug. Gerbrand en de organisatie hadden het mooi opgezet, waarvoor nogmaals dank.

Gerby Michielsen invited me to visit the Azores for the second Azorean Bird Festival on the island Terceira. For this festival I hosted a workshop and presentation about Bird Photograhy. The people where very enthousiastic and I´m sure to go back again. The talk and workshop both took one day so I had some time to spare for my own. Gerbrand and the organisation did well and I want to thank them again for the inventation.

 Azorean Yellow Legged Gull
 Canary
 Azorean Chaffinch
 Glossy Ibis
 Lesser Yellowlegs and Sanderling
 Lesser Yellowlegs
 Semipalmated Sandpiper
 Semipalmated Sandpiper
 Cabo de Praia, Terceira
 Cabo de Praia, Terceira
 White-rumped Sandpipers
White-rumped Sandpipers

1 opmerking:

Peter Maris zei

Leuke foto's, zeker van die sandpipers.