zaterdag 25 september 2010

Are you Knots?

Een poosje geleden heb ik op het strand een juveniele Kanoet gefotografeerd. Deze liep te foerageren tussen het aanspoelsel en ik kon hem op korte afstand benaderen al hield die me altijd in de gaten. Maar niet alleen de Kanoet hield mij in de smiezen, de vogelaars die op dat moment over zee langstrekkende vogels stonden te tellen vonden het een vermakelijk gezicht om mij op het strand te zien liggen om de Kanoet vanuit een laag standpunt te fotograferen. Een van hun, Sjaak Schilperoort, stuurde mij later de onderstaande foto. De foto's van de Kanoet zijn het resultaat van deze actie. Meer van dergelijke actiefoto's staan in m'n profiel.

A couple of week ago I was photographing a very confinding juvenile Knot. While I was doing that I was a photo subject myself. The local birdwhatchers couldn't resist taking a photo of that crazy guy lying in the sand. Thanks Sjaak now everybody knows what a crazy photographer I am ;) More photos of me in action can be found in my profile-page.


2 opmerkingen:

GerdW zei

Erg prachtig al die foto's!!

Anoniem zei

Mooie foto's met zo'n laag standpunt. De foto van jou op het strand ziet er ook goed uit, mooi breed.